manuály m@gnetpro

uživatelské manuály

manuály m@gnetpro / E-shop / E-katalog / Strukturovaný adresář / Pobočky firem / dodací adresy zákazníků

Pobočky

V této obrazovce lze vytvářet, modifikovat či vyhledávat záznam o pobočce firmy.

Význam jednotlivých položek formuláře:

ID Identifikátor záznamu v databázi
Název Název pobočky firmy včetně právní formy
Firma Název firmy pod, kterou pobočka patří
Ulice, Město, PSČ, Stát, Okres, Region Adresa - kontaktní
Telefon, Fax, E-mail, Komunikační spojení
Hlavička1, Hlavička2, ... Textové informace do tiskových sestav
Poznámka Textová poznámka
Xml data Komfortní editace údajů o pobočce uložených ve formátu XML
Skupiny Přiřazení pobočky do Skupiny
Evidenční číslo Vnitřní evidenční číslo jednotky - např. číslo skladu
Referent Pracovník, který má na starosti komunikaci s pobočkou

Dalších deset polí může nastavit administrator shopu v Nastavení VOD. Kromě toho je podle typu shopu možno variabilně přidávat další pole, např.:

Požaduje záruční listy Požaduje-li firma pro komunikaci se zákazníky vyplněné záruční listy je nutno potvrdit následující volbu
Hlavička1, Hlavička2, ... Textové informace do tiskových sestav - volitelné položky, nastavují se zde >>
Otev.doba Textová otevírací doba od do - volitelné položky, nastavují se zde >>
Poznámka Textová poznámka
Evidenční číslo Vnitřní evidenční číslo jednotky - např. číslo skladu
Požaduje záruční listy Požaduje-li firma pro komunikaci se zákazníky vyplněné záruční listy je nutno potvrdit následující volbu
Kontakt ... Atributy sloužící pro komunikaci s externí adresářovou strukturou dat.
Pref.způsob komunikace Stanovení způsobu komunikace se zákazníkem.
Kumulace faktur Způsob kumulace faktur: nekumulovat, na prodejce, na prodejny.
Dodací listy včetně cen Odběratel požaduje, aby v dodacích listech byla uvedena cena.
Potvrzovací telefon, fax, e-mail Kam se má potvrzovat přijetí objednávky a zasílání informací o stavu objednávek.
Aktivní člen HELE Příznak, má-li daná pobočka aktivní v HELE
Skupiny Skupiny ke kterým se může pobočka přiřazena (dodavatelé, servisní síť, slkady,...)

Pref.způsob komunikace

Preferovaný způsob komunikace se zákazníkem.

Postup pro vytvoření, editaci a mazání položek formuláře naleznete zde.

nahoru